bg bg bg bg

Оплата і доставка:

  • Умови доставки:

    Доставка їжі не обмежена територіально та здійснюється по всій Одесі у будь-який день тижня.

    Самовивіз

    Значок

    вул. Пантелеймонівська, 110

    Значок

    Щодня з 11:00 до 20:00

    Кур'єрська доставка

    Значок

    Щодня з 11:00 до 20:00

    Значок Центр

    При замовленні на суму від 300 грн. — безкоштовно!

    При замовленні на суму до 300 грн. — вартість доставки 50 грн.

    Значок Молдованка / Черемушки / Аркадія / Близький фонтан 1-9 станція / Слобідка

    При замовленні на суму від 400 грн. — безкоштовно!

    При замовленні на суму до 400 грн. — вартість доставки 50 грн.

    Значок Сьоме Небо / Таїрова

    При замовленні на суму від 700 грн. — безкоштовно!

    При замовленні на суму до 700 грн. — вартість доставки 100 грн.

    Значок Селище Котовського / Дальній фонтан 10-16 станція

    Обговорювати з адміністратором

    Після оформлення замовлення наш оператор обов'язково зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення та уточнення всіх деталей. Якщо у Вас виникнуть питання, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером для вирішення проблем, що виникли.

    Зв'язатися з менеджером можна за телефоном: +38 (096) 164 30 07

    Значок Зверніть увагу

    Доставка здійснюється виключно після погодження умов у телефонному режимі.

  • Умови оплати:

    • Оплата готівкою кур'єру або на касі в нашій шашличній.
    • Сплатити карткою кур'єру або на касі у нашій шашличній.
    • Сплатити своє замовлення на сайті за допомогою онлайн-сервісу від Приват банку liqpay
    visa, mastercard google-pay apple-pay liqpay
  • Повернення та обмін:

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.

    Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а чи не пошкоджений під час транспортування.

    У разі виникнення скарги, ми розглянемо Вашу проблему і постараємося вирішити проблеми, що виникли!